Bodas

16 de novembre del 2012

Fira Tot Nuvis Reus 2012

Hola a tots!!

Ja som a divendres....ffiuuu...ha passat la setmana volant per mí.

Avui us porto unes imatges de la fira Tot Nuvis de Reus on vam participar el passat cap de setmana, una gran fira on tots els professionals del sector nupcial, restaurants, fotògrafs, mags, espectacles etc...es van reunir per totes aquelles parelles que es volen casar en el proper any 2013-2014.

Tan dissabte com diumenge es va realitzar una desfilada de vestits nupcials, roba interior, vestits de madrina, i trajes per els nuvis. 
El Racó de la Núvia va participar en la desfilada de la roba interior, tocats per el cabell i sabates que podreu trobar en la nostra botiga.

Bon cap de setmana a tots!! ;-)

--------------------

Hola a todos!!

Ya estamos a viernes....fiuuu...ha pasado la semana volando para mi...

Hoy os traigo unas imágenes de la feria de Tot Nuvis de Reus donde el pasado fin de semana participamos, una gran feria donde todos los profesionales del sector nupcial, restaurantes, fotógrafos, magos, espectaculos, etc...se reunieron para todas aquellas parejas que quieren casarse los próximos 2013-2014.

Tanto en sábado como el domingo se realizó un desfile de vestidos nupciales, ropa interior, vestidos para madrinas y trajes para los novios.
El Racó de la Núvia participó en el desfile con la ropa interior, tocados para el pelo y zapatos de novia que podréis encontrar en nuestra tienda.

Buen fin de semana a todos!! ;-)











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada